Raznolikost prodajnih poti
Z rastjo vpliva spletnih medijev na marketing in prodajo se povečuje tudi število digitalnih prodajnih poti in raznolikost poslovnih modelov ter s tem njihov vpliv na prodajo izdelkov in storitev. Še več, tudi klasične prodajne poti se spreminjajo in prilagajajo svoje poslovne modele digitalnim trendom.
Inovacije v storitvah v kombinaciji z sodelovalnimi poslovnimi modeli in digitalnim gospodarstvom prinašajo velike spremembe tudi pri prodajnih poteh. To pomeni, da se podjetje pri prodaji svojih izdelkov in storitev lahko odloča med klasičnimi in/ali digitalnimi prodajnimi kanali ter med klasičnimi in/ali inovativnimi sodelovalnimi poslovnimi modeli. Velik nabor možnosti uporabe različnih prodajnih poti od podjetja zahteva redno spremljanje novosti ter znanje za uporabo sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov. V okviru usposabljanja se bodo udeleženci seznanili z velikim številom možnosti ter hkrati usposobili za analiziranje teh možnosti in postopno vpeljevanje sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov v lastno prakso.
Med drugim bomo odgovorili na naslednja vprašanja:
- Kako analizirati in se odločiti o najprimernejših prodajnih poteh za posamezno skupino izdelkov oz. storitev in za posamezne ciljne trge?
- Kakšne so razlike v uporabnosti posameznih prodajnih poti glede na dejavnost podjetja oz. organizacije in/ali morda skupino izdelkov in storitev?
- Kakšne so razlike v pripravi izdelka ali storitve za eno ali drugo prodajno pot oz. kaj je pomembno v zvezi s tem vedeti?
- Kako prilagoditi poslovanje sodobnim digitalnim trendom in kakšna dodatna znanja in orodja še potrebujete?
- To je le nekaj izmed vprašanj, na katere bomo odgovorili v okviru programa usposabljanja.
Kaj boste z usposabljanjem pridobili?
- razumeli boste prednosti in slabosti posameznih prodajnih poti;
- znali boste identificirati za vas in vaše izdelke in storitve številne prodajne poti;
- znali boste definirati oz. optimizirati interno prodajno strategijo ter potrebno organizacijo in korake za optimalno uporabo razpoložljivih prodajnih poti.
Course Content
Uvod v tematiko
Poslovni in digitalni trendi
Kaj ponujate?
Kdo in kje so vaši kupci?
Zahteve in pričakovanja trga
Kako se predstaviti?
Kje in kako prodajati?
Upravljanje s partnerji
Kdo vam lahko pomaga?
O predavatelju
7 Programi usposabljanja
0 udeleženci