0
Vaša košarica
V nakupovalni košarici ni izdelkov.
/
13 maja, 2023

Raznolikost prodajnih poti

Z rastjo vpliva spletnih medijev na marketing in prodajo se povečuje tudi število digitalnih prodajnih poti in raznolikost poslovnih modelov ter s tem njihov vpliv na prodajo izdelkov in storitev. Še več, tudi klasične prodajne poti se spreminjajo in prilagajajo svoje poslovne modele digitalnim trendom.

Inovacije v storitvah v kombinaciji z sodelovalnimi poslovnimi modeli in digitalnim gospodarstvom prinašajo velike spremembe tudi pri prodajnih poteh. To pomeni, da se podjetje pri prodaji svojih izdelkov in storitev lahko odloča med klasičnimi in/ali digitalnimi prodajnimi kanali ter med klasičnimi in/ali inovativnimi sodelovalnimi poslovnimi modeli. Velik nabor možnosti uporabe različnih prodajnih poti od podjetja zahteva redno spremljanje novosti ter znanje za uporabo sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov. V okviru usposabljanja se bodo udeleženci seznanili z velikim številom možnosti ter hkrati usposobili za analiziranje teh možnosti in postopno vpeljevanje sodobnih prodajnih poti in poslovnih modelov v lastno prakso.

Med drugim bomo odgovorili na naslednja vprašanja:

  • Kako analizirati in se odločiti o najprimernejših prodajnih poteh za posamezno skupino izdelkov oz. storitev in za posamezne ciljne trge?
  • Kakšne so razlike v uporabnosti posameznih prodajnih poti glede na dejavnost podjetja oz. organizacije in/ali morda skupino izdelkov in storitev?
  • Kakšne so razlike v pripravi izdelka ali storitve za eno ali drugo prodajno pot oz. kaj je pomembno v zvezi s tem vedeti?
  • Kako prilagoditi poslovanje sodobnim digitalnim trendom in kakšna dodatna znanja in orodja še potrebujete?
  • To je le nekaj izmed vprašanj, na katere bomo odgovorili v okviru programa usposabljanja.

Kaj boste z usposabljanjem pridobili?

  • razumeli boste prednosti in slabosti posameznih prodajnih poti;
  • znali boste identificirati za vas in vaše izdelke in storitve številne prodajne poti;
  • znali boste definirati oz. optimizirati interno prodajno strategijo ter potrebno organizacijo in korake za optimalno uporabo razpoložljivih prodajnih poti.

Course Content

Uvod v tematiko
Udeleženci se bodo uvodoma seznanili o številčnosti, raznolikosti in kompleksnosti prodajnih poti. Hkrati pa bo predstavljen sistematičen pristop k obravnavani problematiki, ki ga bomo zasledovali skozi celoten program usposabljanja.

Poslovni in digitalni trendi
- povzetek v pripravi -

Kaj ponujate?
- povzetek v pripravi -

Kdo in kje so vaši kupci?
- povzetek v pripravi -

Zahteve in pričakovanja trga
- povzetek v pripravi -

Kako se predstaviti?
- povzetek v pripravi -

Kje in kako prodajati?
- povzetek v pripravi -

Upravljanje s partnerji
- povzetek v pripravi -

Kdo vam lahko pomaga?
- povzetek v pripravi -

O predavatelju

0 (0 št.ocen)

7 Programi usposabljanja

0 udeleženci

195,00 
Trajanje:
Lekcije: 0
Udeleženci: Maks 0
Stopnja: Intermediate
Jezik: Slovenski
Potrdilo: DA

Program vključuje

  • 3 ure posnetih video vsebin na zahtevo;
  • 20 minutno spletno posvetovanje s predavateljem po zaključenem usposabljanju;
  • enoletni dostop do posnetka in vsebine programa ter morebitnih posodobitev vsebine programa;
  • potrdilo o zaključenem usposabljanju;

Komu je program namenjen?

  • vodstveni kadri, ki so zadolženi za strateško načrtovanje podjetja oz. organizacije;
  • kadri, ki so zadolženi za organiziranje prodaje ter ostali marketinški in prodajni strokovnjaki;
  • strokovnjaki s področja mednarodnega poslovanja podjetij;